O FM Group / Federico Mahora

Zakladatel značky Federico Mahora (FM Group) je Artur Travinsky.  S myšlenkou vyrábět známé vůně za dobré ceny jezdil po světě, aby našel vhodného dodavatele vonných esencí. Nakonec si podal ruku se zástupcem firmy DROM, která vyrábí vůně pro nejznámější producenty parfémů na světě například Hugo Boss, Christian Dior, Gucci, Giorgio Armani, Chanel a mnoho dalších. A tak vznikla firma .

Firma FM Group pak vonné esence plní do svých flakónů ve své továrně, každá vůně parfému má své číslo. Parfémy jsou od výrobce prodávány formou MLM pod značkou Federico Mahora.

Značka Federico Mahora má již řadu ocenění co se týká úspěchů na poli businessu, kosmetiky i designu a působí v desítkách zemí napříč všemi kontinenty. 

Proč jsou parfémy Federico Mahora levné?

Neplatí se za licence za značku či jméno celebrity, což byl i hlavní cíl pana Travinského. Distribuce probíhá pomocí MLM, čímž je postaráno o širokou síť koncových distributorů a tím i propagaci a fakticky se ale ušetří na reklamně a rozšiřování produktů do dalších zemí je bez investic a rizika.

MLM (multi level marketing) byl u FM zaveden v roce 2004 na základě požadavků spotřebitelů

Parfémy Federico Mahora

Federico Mahora nabízí kvalitní parfémy, nejčastěji s 20% vonné parfémové kompozice v koncentrovaném lihu. Žádné obyčejné toaletní vody, žádné kolínské. Čímž je hodnota parfému a tedy rozdíl oproti originálu, v ČR často právě v podobě toaletky (EdT) nebo parfemované vody (EdP), ještě vyšší.

FM Group se stále rozvíjí a u parfémů to nekončí, v nabídce jsou parfemované sprchové gely, kosmetika, produkty pro domácnost atd. Nicméně parfémy jsou asi to nejhlavnější. A důvodem je právě předraženost originálů a prostor k velkému cenovému rozdílu. Seznámit se s produkty Federico Mahora můžete přes distributory, prostřednictvím e-shopu, katalogu. Nebo se staňte i Vy distributory/odběrateli.

Cíle a hodnoty FM Group

Tvořit produkty, které mohou být sdíleny a životní styl, který vám dá finanční svobodu. Tvořit produkty, kterým můžete věřit. Nabízet spravedlivé obchodní principy. Spolupráce se vzájemnou důvěrou.